?u vi komprenas la du konceptojn: "turnopordo" kaj "lobiado"?

                      Lucia Published: 2021-07-13 12:52:03
                      Comment
                      Share
                      Share this with Close
                      Messenger Messenger Pinterest LinkedIn

                      Amikoj, ekde hodia?, mi uzos du epizodojn por diskuti pri la temo koncerna al la ekonomia malegaleco en Usono. Unue ni devas kompreni du konceptojn, unu estas "turnopordo" kaj la alia estas "lobiado". La "turnopordo" estas, ke registaraj funkciuloj eniras kompanion post forlaso de sia posteno; kaj lobiado estas agado de grupo, kiu insiste prezentas siajn rekomendojn al a?toritatoj, esperante, ke iliaj ideoj kaj proponoj estos adoptitaj kaj efektivigitaj. La kombina?o de la du kondukos al la jenaj rezultoj: registaraj oficialuloj eniros en kompaniojn kaj uzas siajn anta?ajn rilatojn kaj lobiadon por ebligi al siaj kompanioj gajni pli grandajn profitojn per la subteno de la registaro; a? ?i tiuj eksaj oficialuloj rekte “turni?os” en la lobiajn grupojn kaj helpi al aliaj kompanioj gajni plej multajn profitojn, kaj samtempe, ili kolektas profitojn dum la procezo. ?uste tio okazas en Usono kaj estas unu el la kialoj de plua grandi?o de la distanco inter ri?uloj kaj malri?uloj. Kial ?i tiu fenomeno okazas en Usono? Kio estas la ?efa ka?zo? Mi respondos al ?iuj en la venonta epizodo.

                      Se vi volas diskuti pri la du konceptoj a? aliaj temoj, diru al mi!

                      Related stories

                      Share this story on