Internacia Kontra?droga?a Tago: Ni agas

                      Lucia Published: 2021-07-02 20:08:52
                      Comment
                      Share
                      Share this with Close
                      Messenger Messenger Pinterest LinkedIn

                      Karaj amikoj, Jen, COCA COLA, sukero, ?okolato… ?ajnas, ke ili estas bongustaj ?u ne? Sed atentu, eble ili estas narkota?oj kun belaspektaj kovroj.

                      Do, ?u vi scias, ke “DROGA?O” ekzistas apud ni, kaj ili ne estas malproksima de nia ?iutaga vivo?

                      La 26an de junio estas la Internacia Kontra?droga?a Tago. La ?ijara temo estas “Dividu Faktojn pri Narkota?oj, Savu Vivojn”. La? la Monda Droga?a Raporto de 2020 de la UN, ?is 2018, preska? 269 milionoj da homoj uzis narkota?ojn, pli multe je 30% ole n 2009. Evidente, la tuta mondo alfrontas la severan droga?an problemon.

                      La? raporto, la regiono “Ora Triangulo” (landlima regiono inter Birmo, Laoso kaj Tajlando)”, la fabrikado kaj kontrabando de droga?o estas senbridaj. Do kiel elradikaligas la droga?an demandon? La? mia opinio, mildigo de malri?eco kaj bonigo de loka ekonomia situacio estas bonaj rimedoj.

                      Ekzemple en la pasintaj 20 jaroj en Birmo kaj la norda parto de Laoso, lokanoj pruvis alternativan kultivadon sur tradiciaj kampoj de papavo. La ?an?i?o multe reduktis lokanan dependon de la droga?a ekonomio. ?is nun, la areo de alternativa kultivado atingis pli ol 350 muojn.

                      Krome, gejunuloj fari?is ?efaj celoj de la novaj narkota?oj, kiujn mi menciis komence de hodia?a videa?o. Kiam droga?o rekonti?as kun nova teknologio, la solvado de droga?a problemo fari?as pli komplika. Kiel la UN alvokis, la internacia komunumo devas multe dividi studan rezulton, efikan rimedon kaj datumojn por kune solvi la internacian demandon.

                      Amikoj, mi estas Lucia en Pekino. Mi zorgas ne nur pri ?inaj enlandaj okaza?oj, sed anka? kurantaj aferoj tra la tuta mondo. Se anka? vi estas komentemaj, kaj havas demandojn a? volas diskuti kun mi, diru al mi!

                      Related stories

                      Share this story on