Martin Jacques: KP? estas sendube plej sukcesa partio en 100 jaroj

                      Lucia Published: 2021-06-29 19:45:58
                      Comment
                      Share
                      Share this with Close
                      Messenger Messenger Pinterest LinkedIn

                      Amikoj, lastatempe, mi legis artikolon pri la Komunista Partio de ?inio. Tiu artikolo inspiris min multe. Mi pensas, ke amikoj de okcidentaj landoj povas pli bone kaj klare kompreni la Komunistan Partion de ?inio per tiu artikolo. Do, en hodia?a videa?o kaj la sekvaj, mi parolas pri tiu temo.

                      La ar?toro de tiu artikolo estas Martin Jacques. Li estas la altranga esploristo de la brita Kembri?a Universitato. Li diris en sia artikolo, ke la okcidentaj landoj simple egaligis la Komunistan Partion de ?inio kun la Komunista Partio de Sovetunio, kio estas fundamenta eraro. Fakte, la du partioj estas tute diferencaj. Oni ne povas kompreni la Komunistan Partion de ?inio simple per la tradicia marksismo. La Komunista Partio de ?inio estis indi?enigita delonge. ?i kombinas Konfuceanismon kaj la naciajn kondi?ojn kaj historion de ?inio surbaze de marksismo. Tial ?inio plurfoje emfazis "?inan karakteriza?on" en disvastigo al la ekstera mondo. La celo estas, ke homoj ne rigardu la Komunistan Partion de ?inio kiel kopio de la Komunista Partio de Sovetunio pro ilia simileco.

                      Oni eble demandus,“Tamen, la Komunista Partio de ?inio ankora? estas ununura reganta partio en la lando”. Por kompreni ?i tion, bonvole rigardi mian sekvan videa?on.

                      Related stories

                      Share this story on